קהילת מייסר מתחברת לנחל נרבתא

תלמידי כיתה ה׳, שומרי הנחל מבית הספר היסודי בכפר מייסר שבמנשה, יצאו השבוע לפעילות סיום שנה בנחל נרבתא הסמוך לביתם, אותו הכירו מקרוב במהלך החודשים האחרונים.
 
במסגרת הפעילות הכינו התלמידים אצטרובלים מלאים במזון לציפורים ומתקני שתייה, שאותם הציבו בחורשות הסובבות את הנחל.
גם במהלך חופשת הקיץ הקשר עם הנחל יימשך – התלמידים יגיעו יחד עם משפחותיהם כדי למלא מחדש את מתקני המים והמזון ולדאוג לציפורים המבקרות באזור.
 
כך נבנה חיבור אמיתי למקום, לטבע ולקהילה, מתוך היכרות, אחריות ושמירה משותפת על נחל נרבתא

תודה!

הודעתך נשלחה בהצלחה!

צרו איתנו קשר