כנס נשות רשויות הניקוז ומשרד החקלאות

12/05/2022

המפגש הרביעי של כנס עובדות רשויות הניקוז בארץ התארח בעמק חפר

ברשות ניקוז ונחלים שרון, ארחו את הכנס הרביעי לעובדות רשויות הניקוז ברחבי הארץ והאגף לשימור קרקע וניקוז במשרד החקלאות. הכנס שהוא יוזמת משרד החקלאות מתארח בכל פעם  ברשות ניקוז אחרת.

את האירוח הובילה שיר-אל קטריבס בן-שיטרית, מנהלת הכספים והגזברית של רשות ניקוז ונחלים שרון. הנשים התכנסו באגמון חפר שם חיכו להם פינוקי בוקר ושי על רקע ציוץ הציפורים ופכפוך הנחל.

שיראל ציינה בדבריה כי הפיכת בריכות הדגים הנטושות לאגמון מרהיב, משולה להרחבת התודעה שלנו כנשים. עובדות היוצאות מהגדרת תפקידן אל ניפוץ תקרת הזכוכית כל הדרך להגשמה ועשייה.

ד"ר גלית שאול ראשת המועצה האזורית עמק חפר ויו"ר רשות ניקוז ונחלים שרון בירכה את הנשים וציינה כי "בתקופה זו אנו מבינים יותר מתמיד את המשמעות של המרחב הכפרי הירוק למול הבניה המואצת. משימתנו היא לשמור על המותניים הצרות של המדינה, להגן מפני שטפונות ולאפשר לנחלים לזרום בחופשיות לים. האיזון בטבע הופר והמשימה המרכזית היא לייצר שותפויות ולהוביל שינוי במרחב בו אנו חיים. נשמור על הטבע היום כדי שיהיה לנו על מה להסתכל מחר."

גלית שאול שהיא האישה הראשונה המשמשת כיו"ר רשות ניקוז, גאה על כך שהיום יש מקום לקול נשי והובלה בשיח הזה. נשים כובשות עוד ועוד יעדים בדרך לשינוי בגישה שהיא חלק בלתי נפרד מהיכולת שלנו.

נסים אלמון מנכ"ל רשות הניקוז נחלים שרון, ברך את הנשים וציין את סמליות המקום בו נפגשו, אגמון חפר. דוגמא לחזון שהפך למציאות, בשיתוף פעולה של רשות הניקוז עם גופים שונים בארץ ובעולם.

בהמשך טיילו הנשים ושמעו הרצאות באגמון חפר ובתחנה לחקר הציפורים. וקצת לפני ארוחת הצהרים טיפסו במרץ על קיר הטיפוס שבקיבוץ העוגן.

שיראל מארחת הכנס מטעם רשות ניקוז ונחלים שרון
נסים אלמון מנכ"ל רשות ניקוז ונחלים שרון
גלית שאול ראשת המוצעה האזורית עמק חפר ויו"ר רשות ניקוז ונחלים שרון

תודה!

הודעתך נשלחה בהצלחה!

צרו איתנו קשר

דילוג לתוכן